Rendelés leadás a ShopRenter webáruházban


Az alábbi példa rendeléssel mutatjuk be azt, hogy miként jut el a felhasználó rendelése a megrendeléstől pillanatától a kiállított számláig.


Első körben leadja a rendelést a webáruházban.



A kosárba helyezést követően az elérhetőségi és szállítási adatokat adja meg, majd a következő lépésnél választhat az általunk engedélyezett fizetési módok közül. 


Ezen felül kuponkód megadására is van lehetősége, ennek működését egy későbbi példán vezetjük majd le.





A sikeres megrendelést követően a felhasználó e-mail értesítést kap arról, hogy a megrendelése beérkezett, hamarosan megkezdődik a feldolgozása.



Beérkezett rendelések megjelenítése


A leadott rendelések a ShopRenter bolt adminisztrációs felületén megjelennek az oldal kezelője számára.


Az adott rendelés kezelésére a Bolt menüpont Rendelések almenüjében van lehetőséged.



Az új rendelés megjelenik a rendelési listában. A kezelésére a jobb oldalon található ceruza ikonnal jelölt módosítás gombbal van lehetőséged.


Fontos, hogy a beérkező rendelés állapota minden esetben az lesz amit az adott fizetési módhoz közvetlenül beállítasz. A lenti példa alapján a rendelés a függőben lévő állapotot kapta, mivel banki átutalásos a fizetési mód, így ennek a beérkezését ellenőriznie kell az adminisztrátornak.



Rendelés kezelése és számla kiállítása


Amint beérkezett az adott rendelésre az elvárt összeg, vagy kártyás fizetés történt, esetleg más módon rendezte a rendelési összeget a vásárló, az alábbi módon állíthatod ki a számlát.


Kattints az adott rendelés mellet a módosítás gombra, és azon belül válaszd az állapotok lapfület.



A lapfülön, a rendelés adott állapotát láthatod, esetünkben “Függőben lévő” értékkel, mivel banki átutalásos fizetést választottunk a fizetésnél:



Amint teljesítettnek tekinted a rendelést, állítsd át az állapotát “Teljesítve” értékre és menj a jobb alsó sarokban szereplő “Állapot módosítása” gombra.



A módosítást követően a rendszer eltárolja az állapotváltozás időpontját, és sikeresnek jelzi a folyamatot. 

Ezzel egy időben a Billingo alkalmazás beállításainak köszönhetően a számla azonnal kiállításra kerül és e-mailben továbbítja a rendszer a felhasználó számára az elérhetőségét.




Kiállított számla letöltése, megtekintése


A teljesített rendelési állapotváltozással a számla elérhetőségét az alábbi e-maillel elküldjük a felhasználó számára. A számla letöltése gombra kattintva a vásárlót a Billingo felületére navigáljuk.



A számla adatait itt is megtekintheti a vásárló, majd a számla letöltése gombra kattintva betöltjük a kiállított számlát.



Az alábbi számlán látható az általunk beállított összes adat, a kelte a kiállítás napja lesz, a teljesítés dátuma és a fizetési határidő az általunk a Billingo alkalmazásban meghatározott lesz. Ahogy az alábbi példán látszik az SHR/2019-00004-es számlán a fizetési határidőt 8 naposra állítottuk.



A kiállítást követően természetesen a Billingo fiókodban is tárolásra kerül a számla. Ahogy az alábbi listában látod, az általunk leadott rendelésnek a 8 napos határidejét a sor elején jelzi az ikon, ez mindig az aktuálisan hátralévő napok számát mutatja. Amint beérkezik az összeg, ezt itt is jóvá kell hagynod, ekkor zöld szívre, fizetett számlára vált az állapota.




Lehetőséged van kuponok létrehozására is a felhasználóid számára, ezzel kapcsolatosan segédletünket ide kattintva érheted el.