Az összekötés használatának megkezdése előtt a Billingo adminisztrációs felületén minden szükséges beállítást végezz el. Például add meg a cégadataid, töltsd fel a logodat.

A rendelésekről a Billingo részére az adminisztrációs felület "Vevők/rendelések" menüpont "Rendelések" almenüjében tudsz adatokat küldeni. A konkrét rendelés "Számlázás" fülén tudod beállítani a számla készítéshez szükséges adatokat:



"Publikus kulcs" és "Privát kulcs": a Billingo adminisztrációs felületéről kimásolható azonosító adatok.

"Számla készítés": a jelölőnégyzet bepipálása szükséges, ha a rendelésről Billingo számlát szeretnél készíteni.

"Fizetési mód": a listából kiválaszthatod a Billingo által elfogadott fizetési módok egyikét.

"Teljesítés dátuma" és "Fizetés határideje" : a számlán szereplő dátumok.

"E-számla": a jelölőnégyzet bepipálásával a rendszer elektronikus számlát állít ki.

"Számla küldés": a jelölőnégyzet bepipálásával a Billingo automatikusan kiküldi a számlát a vásárló e-mail címére.


A számlát a "mentés" gombra kattintva tudod létrehozni. Amennyiben a számla előállítása közben nem történt hiba, úgy a kész számlát szintén a "Számlázás" fülön éred el, a korábban beállított adatok helyén.



"Elkészült számla száma": a Billingo által visszaadott érték, a számla sorszáma.

"Elkészült számla elérhetősége": erre a linkre kattintva tudod megtekinteni a számlát. Természetesen a számla ugyanúgy elérhető a Billingo adminisztrációs felületéről is.