A KIADÁSOK menüpont „ÚJ KIADÁS” ikonjára kattintva rögzíthetjük kiadásainkat egy új, automatikusan felugró ablakban.


PARTNER ADATAI

A paraméterek feltöltésekor a rendszer legfelül a partner adatainak kitöltését jeleníti meg. Fontos, hogy a csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező és elengedhetetlen a kiadás rögzítéséhez. Tehát szükséges bejegyeznünk: Partnerünk nevét, címét (ország, irányítószám, város, utca és házszám), e-mail címét és adószámát.


SZÁMLA ADATAI

Következő halmazként a számla adatait kell megadnunk. A csillaggal megjelölt mezők kitöltése itt is kötelező és elengedhetetlen. A pontokon végighaladva beírhatjuk a számla kategóriáját, illetve megnevezhetjük a konkrét terméket/szolgáltatást/stb. Szükséges felvinnünk a számla sorszámát, kiállításának napját, fizetési határidejét és a fizetés végösszegét is. Ezt követően az összegnek megfelelően kell beállítanunk a pénznemet, illetve az ÁFA kulcsot, a kattintásra legördülő sáv segítségével. Végül csatolmányként, az adatokhoz társítva feltölthetjük az adott számla scannelt/digitális verzióját. A felvitt információkat a zöld „MENTÉS” gomb segítségével rögzíthetjük kiadásaink listájára.